Koktajl z mango, mięty i trawy cytrynowej


    Kiedy tylko zobaczyłem trawę cytrynową od razu pomyślałem sobie co można z niej przygotować. Przeglądając różne strony dowiedziałem się, że można zrobić z niej wiele ciekawych dań. Na początek postanowiłem przyrządzić coś prostego, coś co nie zajmie zbyt wiele czasu a do tego będzie daniem, który będę chciał zrobić ponownie. I nie myliłem się, gdyż trawa dodała charakterystycznego smaku
i zapachu całemu daniu. W następnych postach na pewno pojawi się przepis z tym dodatkiem.

Składniki (1 szklanka):
- łodyga trawy cytrynowej
- mango
- 10 listków mięty
- 1/3 szklanki mleka
- 3 kostki lodu

Przygotowanie:
    Mango obieramy ze skórki, wyciągamy pestki ze środka, kroimy na mniejsze kawałki i wrzucamy do blendera.
     Przygotowujemy trawę cytrynową. Odcinamy końce, a następnie lekko nacinamy wzdłuż i ściągamy grubą skórkę. Miażdżymy łodygę np tłuczkiem do mięsa i kroimy w drobną kostkę. Wrzucamy do blendera. Kolejno dodajemy listki mięty oraz mleko i miksujemy na gładką masę.
    Przelewamy do wysokiej szklanki i dodajemy kostki lodu.
    Smacznego!


Komentarze